Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Koszyk pusty
Strona główna » Regulamin

Regulamin

Regulamin
 

1.Sklep internetowy audioserwis.pl prowadzony przez firmę Audio Serwis Adrian Strupiński ,  NIP: 973-085-46-99, REGON: 080103893, z siedzibą w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Unii Europejskiej 1

 

2.Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.


 

3.Do realizacji zamówienia konieczna jest rejestracja przy dokonywaniu pierwszych zakupów w naszym sklepie. Przy kolejnych zakupach można posługiwać się loginem (unikalnym identyfikatorem klienta) i hasłem podanym podczas rejestracji w trakcie pierwszych zakupów.


 

4.Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2002 r. O ochronie praw konsumenta, klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie audioserwis.pl bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony produkt nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub fakturę. Audio Serwis gwarantuje zwrot wartości produktu na wskazane przez Klienta konto bankowe (nie odbieramy zwrotów wysłanych za pobraniem). Koszt dostawy nie podlega zwrotowi, klient płaci również za odesłanie towaru.


 

5.Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Koszt przesyłki uzależniony jest od masy przesyłki i wybranej przez Klienta opcji dostawy.


 

6.Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzane jest automatycznym e-mailem z informacją o jego przyjęciu.


 

7.Sklep audioserwis.pl zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia weryfikacji zamówienia. W tym celu możemy poprosić o potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie we wskazany link w otrzymanej od sklepu wiadomości e-mail. Możliwe jest również potwierdzenie telefoniczne. W przypadku braku możliwości kontaktu i weryfikacji zamówienia Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia.


 

8.W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu 2 dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny: sklep@audioserwis.pl, tel. 781 643 235


 

9.Zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu jego potwierdzenia, jednak w uzasadnionych przypadkach termin dostawy może ulec wydłużeniu do 14 dni. W przypadku trudności z realizacją zamówienia klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Firma Audio Serwis nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia powstałe z winy poczty/kuriera.


 

10.Zamówienie zostanie zrealizowane, jeżeli będzie zawierało numer telefonu odbiorcy i adres poczty elektronicznej. W przypadku podejrzenia o podanie nieprawdziwych danych lub nieuczciwych zamiarów zamawiającego, Sklep zastrzega sobie prawo do niewysyłania towaru.


 

11.Sklep audioserwis.pl proponuje dwie formy płatności:


 

przelewem: Przesyłka zostanie wysłana, gdy pieniądze wpłyną na konto - zazwyczaj następnego dnia po dokonaniu przelewu.

Właściciel konta:
Audio Serwis Adrian Strupiński
ul. Unii Europejskiej 1, 66-010 Nowogród Bobrzański

Inteligo: 44 1020 5460 0000 5102 0200 9900

 

za pobraniem: za przesyłkę Klient płaci przy odbiorze listonoszowi/kurierowi lub w urzędzie pocztowym.


 

12.Jeśli ma zostać wystawiona faktura VAT na firmę, należy podać pełną nazwę, dane oraz NIP firmy. Dokonując zakupu klient automatycznie zgadza się na wystawienie faktury bez podpisu.


 

13.Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury.


 

14.Złożone zamówienie może być anulowane drogą telefoniczną: tel. 781 643 235
Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane.


 

15.W przypadku reklamacji prosimy o odesłanie wadliwego towaru na adres korespondencyjny sklepu audioserwis.pl Nie przyjmujemy jednak żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną zwrócone natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę wraz z opisem przyczyny zwrotu. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli będzie to już niemożliwe sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Za towar wadliwy uznaje się taki, który ma wady techniczne.


 

16.Informacje o zwrocie lub chęci wymiany należy przesłać do sklepu za pomocą poczty elektronicznej na adres sklep@audioserwis.pl. Po jego otrzymaniu prześlemy odpowiedź z niezbędnymi informacjami, dotyczącymi sposobu odesłania towaru. Prosimy nie wysyłać towaru bez uprzedzenia, ani za pobraniem. Przesyłki wysyłane bez uprzedniego kontaktu telefonicznego bądź e-mailowego nie będą przyjmowane.


 

17.Sklep audioserwis.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przesyłki dotyczące zwrotu lub wymiany towaru, które zostały wysłane przez Klientów, a następnie zaginęły u przewoźnika.


 

18.Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i prezentowane są w naszej sklepie wyłącznie w celach informacyjnych.


 

19.Zgodnie z Art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych, dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone do bazy danych audioserwis.pl wyłącznie w celach realizacji zamówień i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia lub usunięcia.


 

20.Wysyłki zagraniczne rozpatrywane są indywidualnie (prosimy o kontakt mailowy). Realizowane są po wcześniejszej wpłacie na konto całej sumy, wraz z kosztami wysyłki który ustalany jest indywidualnie.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu